عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه ضرورت انتقال نمایشگاه‌های پر مخاطب از داخل شهر اجتناب ناپذیر است اما هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.
رییس جمهور با بیان اینکه دولت نقدپذیر است و نقد و نظر را برای خود مفید می‌داند، گفت: ممکن است به برخی اقدامات دولت انتقاداتی وارد باشد، ولی این دولت، منتقدان را افراد بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌داند و برای شنیدن صحبت‌های منتقدان گوش شنوا دارد.
معتقدم به جای بازداشت خبرنگاران، نهادهای امنیتی، قوه قضاییه، دولت و مجلس باید برای حرف‌های مردم گوش شنوا داشته باشند نه اینکه خبرنگارانی را که کارشان را انجام داده‌اند بازداشت کنند و ماه‌های زیادی بلاتکلیف و در بازداشت موقت نگه دارند.
گوش درد‌ها اگر علت عفونی و التهابی داشته باشند، باید به طور جدی پیگیری و درمان شوند. در بعضی موارد اتفاق می‌افتد که درد‌های سینوسی، مفصلی، دندانی و گیجگاهی در جلوی خود گوش یا حتی درد‌های گردن ممکن است با گوش درد خودرا نشان دهند.
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
جرم زیاد گوش می‌تواند باعث خارش گوش شود. بیشتر اوقات گوش‌های ما خودشان را پاک‌سازی می‌کنند؛ اما گوش برخی از افراد به مقدار زیادی جرم تولید می‌کند و قادر نیست این جرم زیاد را خودش از گوش پاک کند. دیگر علائم جرم زیاد گوش شامل موارد زیر می‌شود:. گوش‌درد. احساس گرفتگی گوش. کاهش شنوایی. وزوز گوش. سرفه. بو یا ترشحات از گوش‌
تا ساعاتی دیگر دو دیدار تعیین کننده سوپرلیگ یونان پس از تعویق به دلیل کرونا برگزار خواهد شد.
این جراح با تاکید بر اینکه بنا نیست هر فردی که گوش درد داشت حتما مشکلی داخل گوش داشته باشد، ادامه داد: نکته بسیار ساده در مورد گوش درد‌های دسته دوم، مفصل جلوی گوش یا مفصل گیج گاهی است که ممکن است به علت استفاده نامطلوب از آن یا ضربه، دچار التهاب شده باشد و دردش در داخل گوش احساس شود، ولی خود گوش، پرده گوش، کانال گوش، سیستم شنوایی، کاملا محفوظ و بدون عیب هستند.
به نظر می‌رسد یک ویژگی ضروری برای یک آهنگ وجود دارد که کرم‌های گوش را بچرخاند، خود موسیقی باید مقداری تکرار در آن داشته باشد. اکثر کرم‌های گوش، گروه کر آهنگ‌هایی هستند که به ناچار قطعات موسیقی هستند که بیشترین تکرار را دارند
عاملی، امام جمعه اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری در برنامه سمت خدا گفت: یک حاکم بزرگترین وصفش این است که گوش شنوا داشته باشد و تمام حرف‌ها را بشنود. اگر طوری معامله کند که مردم جرات نداشته باشند حرف بزنند با این آیه محکوم است " قُلْ أُذُنُ خَیْرٍ لَکُمْ "
رئیس جمهور روسیه ۱۶ سال پیش در کنفرانس امنیتی مونیخ یک سخنرانی تاریخی را ایراد کرد و گفت که پیشروی ناتو به شرق اروپا، اقدامی تحریک‌آمیز است و به کاهش شدید سطح اعتماد دوطرفه می‌انجامد!
هوش مصنوعی جدید عمیق‌تر از الگوریتم‌های پیشین امواج رادیویی و دیگر نشانگر‌های فناوری که نشان دهنده تمدن بیگانه است را گوش می‌دهد.
جانشین پلیس راهور گفت: کماکان شاهد این هستیم که به کیفیت و ایمنی خود اهمیتی داده نمی‌شود و متأسفانه گوش شنوایی در این رابطه وجود ندارد.
رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال نیز می‌کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال می‌کنیم.
معاندان داخلی و خارجی در اعتراضات اخیر بر ضرورت شنیدن صدای مردم تاکید کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد آنها برای شنیدن صدای مردم ایران یک گوش گزینش‌گر دارند و فقط صدای عده‌ای خاص را می‌شنوند.
رئیس جمهور ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت: امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کار‌های مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
رئیس‌جمهور گفت: دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد، اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد و اغتشاش مانع گفتگو و هر نوع توسعه یافتگی است.
نماینده مردم اهواز گفت: ما گوش شنوا داریم، اما مانند دنیا رفتار خواهیم کرد. آمریکا اخیرا یک فعال رسانه‌ای را برای اینکه اظهارنظری درباره کشته شدن دانش آموزان در مدارس را مطرح کرده بود تا تجارت اسلحه خود را داشته باشد، ۹۶۳ میلیون دلار جریمه کرد آیا این نوع رفتار با آزادی بیان و مهد آزادی است؟
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه ای نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر حق اعتراض مردم بخصوص جوانان بر ضرورت توجه به قانونمندی و سوء استفاده دشمنان، از مسوولان خواست نسبت به انتقادات گوش شنوا داشته و به اصلاح امور بپردازند.
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه ای نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر حق اعتراض مردم بخصوص جوانان بر ضرورت توجه به قانونمندی و سوء استفاده دشمنان، از مسوولان خواست نسبت به انتقادات گوش شنوا داشته و به اصلاح امور بپردازند.
نقد و اعتراض حق مردم خصوصاً جوانان است و با وجود مشکلات و نقائص اگر نسبت به عملکرد مسئولین یا نحوه اجرای برخی قوانین، انتقادی وجود دارد باید همچون موارد دیگر به صورت قانونی و با حفظ انضباط به گونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد، ابراز گردد؛ و بر مسئولین نیز لازم است نسبت به این انتقادات گوش شنوا داشته و به حق، به اصلاح امور بپردازند.
مقامات اوکراین اخیرا درباره بازپس‌گیری شبه‌جزیره کریمه از روسیه با استفاده از تسلیحات نظامی آمریکا سخن گفته‌اند. این اظهارات با واکنش تند روسیه مواجه شده است. چندی قبل «وادیم اسکیبیتسکی» سخنگوی اطلاعات نظامی اوکراین هشدار داد که احتمال دارد این کشور با استفاده از موشک‌های آمریکایی، شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ